Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kepez İlçe Başkanlığı'nın 7. Olağan Kongresi, yoğun katılım ve coşkulu bir atmosferde gerçekleştirildi. Kongreye MHP Antalya İl Başkanı, Antalya milletvekilleri, MYK ve MDK üyeleri, parti yöneticileri, belediye meclis üyeleri, mahalle başkanları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda partili katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından divan heyeti oluşturuldu. Kongrede faaliyet raporları okunarak teşkilatın bugüne kadar yürüttüğü çalışmalar değerlendirildi.
METEHAN BÖLÜKBAŞIOĞLU GÜVEN TAZELEDİ
Kongrede tek aday olarak seçime giren mevcut İlçe Başkanı Metehan Bölükbaşıoğlu, delegelerin oylarıyla yeniden MHP Kepez İlçe Başkanı seçilerek güven tazeledi. Seçimlerin ardından oluşan yeni yönetim kurulunun önümüzdeki dönemde Kepez'de sosyal ve siyasi çalışmalara ağırlık vereceği ifade edildi.
"BİRLİĞİN VE ÜLKÜDAŞLIĞIN YANINDA OLDUK"
Kongrede konuşan Metehan Bölükbaşıoğlu, göreve yaklaşık bir yıl önce Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin oluru ve İl Başkanı Sadullah Güneş'in teklifiyle atandığını hatırlatarak, bu süreçte birlik ve beraberliği esas alan bir yönetim anlayışı benimsediklerini söyledi. Bölükbaşıoğlu, "Göreve geldiğimiz günden itibaren şahsi hesapların değil, birliğin; benliğin değil, ülküdaşlığın yanında olduk. Bizleri güçlü kılan makamlarımız değil, Türk milletine, ülkümüze ve davamıza bağlılığımızdır." dedi.
"HİÇBİR ÜLKÜCÜYÜ SAHİPSİZ BIRAKMAYACAĞIZ"
Konuşmasında teşkilat birlikteliğine vurgu yapan Bölükbaşıoğlu, Kepez'de hiçbir ülkücüyü yalnız bırakmayacaklarını belirterek, "Ülkücü, ülkücünün öz kardeşidir anlayışını bütün Kepez'de yaşatacağız. Ülkücülük; kardeşliktir, vefadır ve fedakârlıktır." ifadelerini kullandı. Şehitleri meşale, gazileri onur, Genel Başkan Devlet Bahçeli'yi ise pusulaları olarak gördüklerini belirten Bölükbaşıoğlu, teşkilatın tüm kademelerine bugüne kadar verdikleri emeklerden dolayı teşekkür etti.
"DAVAMIZI DAHA İLERİYE TAŞIYACAĞIZ"
Birlik ve beraberlik mesajları veren Bölükbaşıoğlu, MHP'nin Kepez'deki teşkilat yapısını daha da güçlendireceklerini belirterek, "Bizim yolumuz sadakatin, samimiyetin ve dava ahlakının yoludur. Birliğimizi koruyacak, kardeşliğimizi büyütecek ve davamızı daha ileriye taşıyacağız." diye konuştu.
KONGRE BİRLİK VE BERABERLİK MESAJLARIYLA SONA ERDİ
Katılımcılar tarafından yoğun ilgi gören kongrede, teşkilat mensupları birlik ve beraberlik mesajları verdi. Partinin Kepez, Antalya ve Türkiye hedeflerine ilişkin değerlendirmelerin yapıldığı kongre, yeni yönetime tebriklerin iletilmesi ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.








Yorum Yazın