İMO Antalya Şubesi'nden Muharrem Ayına Özel Aşure İkramı
GÜNDEMTMMOB İnşaat Mühendisleri Odası Antalya Şubesi, Muharrem ayının manevi atmosferini üyeleri ve davetlileriyle paylaşmak amacıyla geleneksel aşure ikramı düzenledi. Şube binasında gerçekleştirilen etkinlik, meslektaşları aynı sofrada buluşturarak birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi.
Yoğun katılımın olduğu organizasyonda oda üyeleri, konuklar ve çeşitli meslek odalarının temsilcileri bir araya gelerek sohbet etme ve dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu. Paylaşmanın ve toplumsal dayanışmanın simgesi olan aşure, katılımcılara ikram edildi. Aşure ikramına Büyükşehir Belediye Meclis Başkanvekili Bayram Ali Çeltik, Şehir Plancıları Odası Şube Başkanı Engin Kepenek katıldı.
Etkinlikte konuşan İMO Antalya Şube Başkanı Mehmet Soner Akdoğan, Muharrem ayının paylaşma, hoşgörü ve birliktelik açısından önemli bir anlam taşıdığına dikkat çekti. Böyle anlamlı bir günde üyeleri ve misafirleriyle bir arada olmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Akdoğan, etkinliğe katılım sağlayan herkese teşekkür etti.
Samimi bir atmosferde geçen aşure programı, katılımcıların iyi dilekleri ve sohbetleriyle sona erdi.
İlginizi Çekebilir