© Adalya Medya 2021

Av. Alper Oral Ekonomi Grubu Başkanı seçildi

Yörük Sanayici ve İş İnsanları Derneği (YÖRSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Avukat Mustafa Alper Oral, Antalya Kent Konseyi Ekonomi Grubu Başkanlığı’na seçildi.

Başkan Oral, seçim sonrası şu açıklamayı yaptı:

Antalya Kent Konseyi’nde yapılan seçim sonucunda Ekonomi Grubu Başkanlığı görevine seçilmiş bulunuyorum.

Öncelikle bu görevi bugüne kadar başarıyla yürüten ve başkanlığı devraldığım YÖRSİAD Yüksek Danışma Kurulu Başkanımız Sayın Aykut Ege’ye emekleri ve Antalya’mıza sunduğu katkılar için teşekkür ediyorum.

YÖRSİAD Kurucu Başkanımız ve önceki dönem Antalya Kent Konseyi Başkanı Sayın Semih Beken’e, destek veren tüm arkadaşlarımıza ve şahsıma güven duyan herkese ayrıca teşekkür ederim.

YÖRSİAD’da birlikte yürüdüğümüz yolculukta edindiğimiz tecrübe, üyelerimizin ve ekonomi grubunda yer alan değerli arkadaşlarımın desteğiyle, Antalya’mızın ekonomik gelişimi için tüm paydaşlarla birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Bu süreçte değerli üyelerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın görüş, önerileri ve katkılarına her zaman ihtiyaç duyacağız.

YÖRSİAD olarak bu güzel şehrin her alanında var olmaya, üretmeye, fikir geliştirmeye ve Antalya’ya değer katmaya devam edeceğiz.

 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER